19 Ağustos 2013 Pazartesi

Sitem

Image and video hosting by TinyPic
 
Beni rüzgar ve yağmur, seni güller saracak
Beni karalar,seni, beyaz tüller saracak
Adını her ağzıma aldığım zaman beni,
Bambaşka düşünceler ve hayaller saracak
 
Korkarım ödeyemem diye hakkını senin
Ölürüm taşıyamam iftirakını senin
Bu kaçıncı, ey beni verem eden sevgili
Yüreğime yaptığın sevda akını senin


Kimse çekmez bu derdi ancak aşıklar çeker
Sensiz, kalbim kimlere kime derdini döker
Sana bir şey diyeyim belki anlarsın beni
Gitme, gidersen eğer bu kent başıma çöker
 
Seni sever delice, seni divane gönlüm
Firakın harab etti, oldu virane gönlüm
Gel ey gönül tahtımın sen ebedi sultanı
Gel ki umrana dönsün olsun kaşane gönlüm
 
Sana olan sevdamın ayrılık mı bedeli
Deseler de inanma, seven olur mu deli
Yeter artık ne olur, uzanıpta tutuver
Sana doğru uzanan, seni bekleyen eli
 
Şikayetim sanadır ve de sitemim sana
Bilirim yıllar geçse dinmez özlemim sana,
Geri çevirme beni felaketim olur bu
Ben ki sevgili diye varıp ta geldim sana
 
Ey bahar gözlüm nedir, beni sana bağlayan
Aşkın bir nehir oldu, içimde hep çağlayan
Ne hazan yağmurudur, bu ne de kırkikindi
Bir çift müzekker gözdür sensizliğe ağlayan…
 
Zeki Doğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder