19 Ağustos 2013 Pazartesi

Konya Otogarında-1

Yok mu acep hasretin bulunur bir ilacı
Sıla bir başka hüzün, firak ölümden acı
Kalbimi yaktın gittin doksan beş baharında
Soluk bir resim kaldı Konya Otogarında
 
Ya Rabbi, sen yar etme kimseye vefasızı
Ah bu terk ediş yok mu, budur dinmeyen sızı
Öldüren haber geldi saat beş sularında
Meçhul bir isim kaldı Konya Otogarında

 
Yalnız Hak için sevmek, Yunus’tan kaldı adı
Çoraklaşmış beyinler kalpleri anlamadı
Bir yağmur bekliyorken sensizlik rüzgarında
Hayaller toprak oldu Konya Otogarında
 
Bir dost masasındaki gözyaşlarımda saklı
Visal, sevmek, sevilmek hepsi bana yasaklı
Gözyaşımla yıkandım bir leylin neharında
Yüreğimi bıraktım Konya Otogarında
 
Görmemek için seni, keşke olsaydım ama
İftirakın götürdü bin kez beni idama
Kefensiz bedenimi topraklara sarın da
Hatıralara gömün Konya Otogarında
 
Zeki Doğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder