18 Ağustos 2013 Pazar

Hasbihal-1

İstersen bir dinle şu kardeşini
Beş dakika olsun, bırak işini
Issız vadilerde yapayalnızım
Dinmiyor hasretim, kanıyor sızım
Bugün bir tek sözün dermandır bana
Sensizlik bitmeyen zamandır bana
Viraneye dönmüş şu bahçelerde
Bülbüller ötermiş, hani ya nerde


Rüyaymış, çıktığım, sensiz yolculuk
Hayalmiş meğerse, hani mutluluk
Tüm insanlar bugün yabancı gibi
Hicranın içimde bir sancı gibi
Korkarım, olur ya biterse diye
Mademki bitecek, bu keder niye
İstemiyorumki, bu dert bitmesin
Bu hüzün yağmuru çekip gitmesin
Sele dönsün sular getirsin beni
O yarin yurduna götürsün beni
Siyah gözlerini bir kez güldürsün
Kovsun dergahından, varsın öldürsün
Heyhat nasip mi ki ona ulaşmak
Bu büyük çaresiz derdi konuşmak
……………………………………..
……………………………………..
Zeki Doğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder