17 Ağustos 2013 Cumartesi

Şeyda

Bir sıla hasreti gözümde tüter
Birgün bu esrarlı hikaye biter
Sensizlik ölümden bin defa beter
Boğazımda düğüm düğüm hıçkırık
Peşimde bir gölge gibi, ayrılık
 
Ne umut bıraktın nede bergüzar
Senden bana kalan yalnız ah u zar
Korkarım seneler sürer intizar
Beklerim yıllarca, kaderse eğer
Beklerim, sen gibi dildara değer

 
Benim dağ başında olsa da yerim
Ya da zindanlarda geçse günlerim
Ben hep ağlasam da sen gül isterim
Firakte eriyor ve akıyorum
Sana feryadımı bırakıyorum
 
Her gece sonunda bir fecir vardır
Muştunu bekledim senin aylardır
Gel artık bekletme mevsim bahardır
Gel ki sona ersin bu bahtsız devir
Gel de çöllerimi vahaya çevir
 
Gönül hasadımın harmanı sensin
Bu çaresiz derdin dermanı sensin
Vuslat muştusunun fermanı sensin
Gel ki gönül tahtım viran olmasın
Bana senden başka yaran olmasın
…………………………………..
 
Zeki Doğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder