19 Ağustos 2013 Pazartesi

Hüsran Olacak

Image and video hosting by TinyPic
 
Kim derdi ki saatler duran zaman olacak 
Yüreğimin feryadı aman, aman, olacak 
İçimde yandıkça bu çekilmez hasret benim, 
Sinemde biriken kor nardan yaman olacak 
  
Misafiriyim bahtın simsiyah gecesine 
Varamadım talihin hazin bilmecesine 
Ayrıldığım diyardan muştu beklercesine
Leblerimden dökülen birer efgan olacak
 

Firkatin sarhoşluğu beni sarıyor gibi
Kaybolan Leylasını Mecnun arıyor gibi
Ferhat her vuruşunda umutlanıyor gibi
Büyüdükçe bu sevda bende umman olacak
 
Heyhat gülmese kader gönlüm viran olacak
Ne bir anlayan beni, ne de soran olacak
Aşıklar deryasında sensiz kalırsam eğer
Gönlüm, kim bana sultan, bana yaran olacak
 …………………….
Ey sır verdiğim diyar, bu kaçıncı sil baştan
Beni ruhsuz mu sandın, yoksa kalbin mi taştan
Yine firkat diyorsun yarandan, arkadaştan
Şimdi deli gönlüme kimler akran olacak
 
Visal ne zaman bilmem, meçhul bir an olacak
Bir şeyda ki ne gören, ne de duyan olacak
Hicran sürdükçe beni bir derbeder misali
Gözlerim bir çağlayan, yine giryan olacak
 
Zeki Doğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder