18 Ağustos 2013 Pazar

Beni bana bırakın

 
Sormayın bugün beni, biraz yalnız kalayım
Ölümü düşündüren hayallere dalayım
İsterdim ki, visalden, ben de nasip alayım
Şimdi nehirler gibi çağlamak istiyorum
Beni bana bırakın, ağlamak istiyorum
 
Bekliyorum, sen getir, getir bana baharı
Boşalsın üstümüze iftirak yağmurları
Yüreğimden çektiğim bu naçiz mısraları
Hasret gözyaşlarına bulamak istiyorum
Beni bana bırakın, ağlamak istiyorum


Bu gördüğüm çehreler sokak öksüzleri mi
Yükselen vaveylalar kalbimin sözleri mi
Görmesin diye seni, bu fersiz gözlerimi
Sensizlik kefeniyle bağlamak istiyorum
Beni bana bırakın, ağlamak istiyorum
 
Eyvah, yıllardan bana, yalnız intizar kaldı
Virane oldu dünyam, gönlüm ahu zar kaldı
Kalbimin sarayımda taşsız bir mezar kaldı
Bugün dertli sinemi dağlamak istiyorum
Beni bana bırakın, ağlamak istiyorum
 
Zeki Doğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder