19 Ağustos 2013 Pazartesi

Çıkmaz Sokak

 
Vuslattan geriye, hüsranlar kalmış 
Sensiz saatlerde günler kısalmış 
Bizlere mutluluk birer masalmış 
İftirak peşimde, hep adım adım
Yetti artık hasret, sana susadım
 
Bu şehirde çıkmaz sokaklar gizli
Dallarda sararmış yapraklar gizli
Her günün sonunda firaklar gizli
Geldim, fakat sana ulaşamadım
Dertliydim, çareyi konuşamadım
 

Gelin dertler gelin, hala azsınız
Kalbime hicranı çalan sazsınız
Ağlasam, sesimi duyamazsınız
Yalnızlık içimde bir garip akın
Varın gidin, beni yalnız bırakın
 
Yıllardır sürüdü beni, derbeder
Senden bana kalan, bir ömr ü heder
Varsın benim olsun tasa ve keder
Hasretime özlem eklemekteyim
Ben şimdi bir muştu beklemekteyim
 
Yalnız nimetleri verene güven
Unutma bitecek, bu boş serüven
Toz toprak olacak, sevilen seven
Geçiyor seneler eyvah diyoruz
Hep O’na yürüyor ve gidiyoruz
Zeki Doğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder